بازی Path of Exile برای 5 می اعلام میشود

بازی Path of Exile برای 5 می اعلام میشود

 Grinding Gear Games توسعه بعدی و Challenge League for Path of Exile را با Sentinel اعلام کرده است. تریلر مختصری نیز برای همین بازی منتشر شد که مکانیک اصلی لیگ، همراهان مستقلی هستند که بازیکنان را در نبرد همراهی می‌کنند. آن را در زیر بررسی کنید.

 

رونمایی کامل از گسترش در 5 می در ساعت 13:00 PDT منتشر خواهد شد و جزئیات دیگری را که طرفداران می توانند انتظار داشته باشند، ارائه می دهد. پس از آن، پرسش و پاسخ زنده با ZiggyD و موسس کریس ویلسون برگزار خواهد شد. هر دوی این ها را می توانید در کانال رسمی توییچ Path of Exile تماشا کنید، پس با ما همراه باشید.

 

 Path of Exile: Sentinel در 13 می (PDT) برای رایانه شخصی و 18 می (PDT) برای کنسول ها منتشر می شود. آخرین بسط و به روز رسانی اصلی برای RPG اکشن رایگان در فوریه با Siege of the Atlas و Nemesis League بود. این بازی پایانی Atlas of Worlds را کاملاً اصلاح کرد و آن را خطی‌تر و پیشروتر کرد و در عین حال چندین باس جدید مانند Eater of Worlds و Searing Exarch را اضافه کرد.

کلمات کلیدی :

Path of Exile

بازی pc

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی Path of Exile برای 5 می اعلام میشود

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/6b01

خبرنامه بازی ها

گالری